نرم افزار تایم شیت مپسان


نرم افزار تایم شیت مپسان امکان مدیریت بهینه زمان های صرف شده توسط تیم های کاری بر روی پروژه ها و فعالیت های مختلف را برای شما فراهم می کند

 
 

تعریف پروژه ها و فعالیت ها

 با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه و تایم شیت مپسان پروژه های در حال اجرا توسط سازمان خود را تعریف کنید. در مورد هر پروژه، فعالیتها و مراحل اصلی پروژه را تعریف نموده و هر فاز یا مرحله پروژه را در سطح بعدی به مراحل یا فعالیت های کوچکتری تقسیم بندی نمایید. شکستن هر فاز یا فعالیت به فعالیتهای کوچک در به صورت نامحدود قابل انجام می باشد.

 
 
 
 

ثبت زمان های کاری از هر جا

از هر جایی که هستید با استفاده از نسخه اندروید و ios نرم افزار تایم شیت مپسانمی توانید ساعات ورود و خروج و زمان های کاری صرف شده بر روی فعالیت های مختلف را در سیستم درج نموده و توضیحاتی در مورد انجام هر فعالیت ثبت نمایید. انتخاب فعالیت می تواند از سلسله مراتب فعالیت ها یا با استفاده از لیست توضیحات و فعالیت های ثبت شده در روزهای اخیر انجام پذیرد.

 
 

استفاده از لوکیشن گوشی همراه

 نرم افزار تایم شیت مپسان این امکان را برای اعضای تیم های کاری پروژه ها فراهم می کند تا در هنگام حضور در سایت به هر پروژه موقعیت لوکیشن گوشی انواع خود را نیز به همراه زمان شروع و پایان فعالیت در سیستم درج نماید. در نتیجه مدیران پروژه ها می توانند از اینکه پرسنل پروژه در ابتدای وقت کاری و در طول مدت زمان کاری تا پایان در سایت مورد نظر حضور دارند اطمینان حاصل نمایند.

 
 
 
 

کارتابل فعالیتهای پروژه

با استفاده از کارتابل فعالیت‌های پروژه می توانید لیست فعالیتهای واگذار شده به خود و یا سایر اعضای پروژه را در پروژه های مربوط به خود مشاهده نمایید. در این کارتابل میتوانید بر اساس پارامترهای متنوعی مانند پروژه، فاز پروژه، اولویت اجرا و یا وضعیت فعالیت، مهلت انجام فعالیت و یا متصدیان گزارش گیری نمایید.

 
 

ارسال و تایید پیشرفت فعالیت ها

 در کارتابل فعالیتهای پروژه علاوه بر ثبت درصد پیشرفت فعالیت های پروژه یا اعلام تکمیل آنها می توانید توضیحاتی را در مورد وضعیت پیشرفت فعالیت های پروژه یا مشکلات رخ داده در مسیر پیشرفت پروژه گزارش گیری نمایید. در نتیجه این توضیحات و یا پیشرفت های ارسالی توسط اعضای پروژه در کارتابل تاییداتمدیر پروژه نمایش داده شده و در مراحل بعدی در سابقه توضیحات هر فعالیت قابل مشاهده و گزارش گیری خواهد بود.

 
 
 
 

گزارش گیری از تایم کاری پرسنل

 با ثبت ساعات ورود و خروج و زمان های صرف شده بر روی فعالیت ها توسط پرسنل سازمان، شما نیز می توانید از هر کجا که هستید از طریق نسخه وب و یا از طریق نسخه اندروید و ios به سیستم متصل شده و ساعت ورود و خروج و تایم های کاری بر اساس تک تک افراد و یا هر یک از تیم های کاری گزارش گیری نمایید. در نتیجه می‌توانید میزان کارکرد و ساعات کاری پرسنل را در طول مدت یک هفته، یک ماه، یک سال گذشته و یا هر بازه زمانی دلخواه دیگر گزارش گرفته و از طریق مقایسه آنها با یکدیگر، افراد و پرتلاش در مسیر پیشرفت پروژه سازمان را شناسایی نمایید.

 
 

گزارش گیری از تایم های پروژه ها

 با توجه به هزینه قابل توجه تامین نیروی انسانی پروژه ها، یک مدیر پروژه با تجربه جهت صرفه جویی در منابع کاری صرف شده و در نتیجه کاهش هزینه نیروی انسانی پروژه نیازمند است تا از زمانهای صرف شده در این پروژه توسط افراد مختلف و مخصوصاً زمان های صرف شده جهت انجام و هر یک از وظایف واگذار شده در پروژه اطلاع داشته باشد. به همین ترتیب مدیران ارشد سازمان نیز با تمرکز جهت به حداقل رساندن و یا بهینه نمودن زمان های هزینه شده برروی فازهای مختلف پروژه از طریق بودجه بندی زمان فعالیت ها و یا سایر روش ها می توانند در مسیر کاهش هزینه نیروی انسانی پروژه و بهترین استفاده از حداقل نیروی انسانی موجود اقدام نمایند.

 
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای