کنترل هم زمان چند پروژه با استفاده از نرم افزار مديريت پروژه مپسان

پروژه هاي سطح بالا داراي گروه هاي متعدد و ذينفعان گوناگوني هستند. آن ها از مرحله ايده تا پايان کار بايد با يکديگر همکاري کنند. همه اين هماهنگي ها بستگي به مهارت هاي مدير پروژه خواهد داشت.

1- ذهنيت تک پروژه اي بودن را فراموش کنيد.

امروزه نرم افزارهاي مديريت پروژه در بازار وجود دارند که مي تواند هريک از پروژه ها را به صورت مستقل در يک داشبورد مديريت کند. اين گونه طراحي ها در قالب يک نرم افزار به ظاهر جذاب هستند. اما فقط براي پروژه هايي که داراي تنها يک تيم هستند کارايي دارند. بسياري از پروژه هاي شرکت هاي سازماني با سايز متوسط، به داشبوردها و قابليت هاي بيشتري احتياج دارند که کارهاي پيچيده تري در خود جاي مي دهند. برخي از اين برنامه ها مي توانند نماهاي بيشتري از کارها را در اختيار کاربران قرار دهند.

نرم افزار مديريت پروژه مپسان شما را قادر مي سازد پروژه هاي گوناگون را به صورت هم زمان در يک مکان مديريت کنيد. به عنوان مثال مي تواند چندين درخواست را داخل يک برگ مالي ارائه کند. هم چنين مي تواند يک ديد کلي از اين که به هر کسي چه وظيفه اي اختصاص داده شده است، مهلت هاي تحويل و بسياري از چيزهاي ديگر به شما بدهد.

2- ميان بخش هاي مختلف سازمان همکاري هدفمند ايجاد کنيد.

با استفاده از نرم افزار مديريت پروژه مپسان مي توانيد صرفنظر از نوع پروژه،‌ يک گزارش از کارهاي جاري بسازيد و مستقيماً در کارتابل قرار دهيد.

نرم افزار مديريت پروژه مپسان يک نرم افزار برتر است که صاحبان کسب و کار را قادر مي سازد که اطلاعات مورد نياز را با اشخاص مورد نياز و در زمان لازم به منظور بازديد و حتي ويرايش با آن ها به اشتراک بگذارند. يعني به تيم شما اين امکان را مي دهد که تمامي فرآيندها و افراد را در مقياس گسترده کنترل و مديريت کنيد. اگر شما از اهميت ارتباطات در پروژه آگاه هستيد، اين نرم افزار مي تواند پاسخگوي دغدغه شما باشد.

3- با استفاده از نسخه موبايلي نرم افزار سرعت کارهايتان را افزايش دهيد.

همان طور که مي دانيد تلفن همراه يکي از ابزارهاي مورد علاقه در ميان کارمندانتان است. بنابراين اگر بتوانيد به کارهاي پروژه از طريق تلفن همراه دسترسي داشته باشيد،‌ براي نظارت بر کارهاي پروژه يک ابزار قدرتمند خواهيد داشت.

نسخه هاي موبايلي نرم افزار مديريت پروژه مپسان هم براي اندرويد و هم ios موجود مي باشد. بعضي از قابليت هاي نسخه موبايلي اين نرم افزار عبارتند از:

  • به پيغام هاي به روز رساني و درخواست هايي که بايد به تأييد شما برسند به سرعت مي توانيد پاسخ دهيد.
  • مي توانيد در صورت لزوم به اطلاعات پروژه دسترسي داشته باشيد.
  • با استفاده از فرم هاي آماده اين نرم افزار فرم هاي مطلوب خود را تهيه کنيد.

با اين قابليت هاي منحصر به فرد داشبورد نرم افزار مديريت پروژه مپسان مي توانيد به عنوان يک مدير پروژه حرفه اي عمل کنيد. به علاوه، تأثير بزرگي بر مشتريان سازمانتان بگذاريد.

4- مديريت هزينه را با استفاده از فرم هاي آماده انجام دهيد.

يکي از ابزارهايي که مي تواند در مديريت هزينه پروژه به شما کمک کند، نرم افزار پيمانکاري مپسان است. از طريق اين نرم افزار مي توانيد اطلاعاتتان را با ذينفعان پروژه به اشتراک بگذاريد و از اين طريق با آن ها تعامل داشته باشيد. هم چنين با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد با هر وسيله اي و در هر مکاني به اطلاعات هزينه پروژه هايتان دسترسي داشته باشيد.

با استفاده از فرم هاي آماده اين نرم افزار مي توانيد سريع تر از هميشه کارتان را شروع کنيد. علاوه بر اين، مي توانيد تمامي عملکرد پروژه و بودجه را در يک گردش کار فرم دنبال کنيد. اين نرم افزار در تمام مراحل پروژه با شما هم گام مي شود و به مقدار بسيار زيادي در موفقيت شما تأثيرگذار خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید