دلايل اتلاف زمان پروژه را بشناسيد و آن را مديريت کنيد

امروزه کسب و کارها براي اين که بتوانند با يکديگر رقابت کنند بايد به سرعت رشد کنند. اما هنوز عوامل زيادي از جمله گسستگي اطلاعاتي مي توانند باعث کاهش سرعت کارمندان و از دست رفتن زمان و فرصت هاي سازمان شما شود.

به طور ميانگين، کارمندان 36 درصد از ساعات کاري خود را صرف جست و جو و سازماندهي اطلاعات مي کنند. علاوه بر اين مي توان گفت بيشتر اوقات آن ها نمي توانند اطلاعات مورد نياز براي انجام کارشان را پيدا کنند.

حتي در مواقعي که کارمندان مي توانند به اطلاعات مورد نيازشان دست پيدا کنند، بيش از 87 درصد از زمانشان را صرف کارهاي جانبي مانند طراحي مي کنند.

يکي از مشکلات ديگر اين است که اطلاعات معمولاً پراکنده هستند و در ايميل ها، چت ها،‌ مدارک و برگه ها وجود دارند. اين پراکندگي اطلاعات مي تواند مانع از انجام کارهاي ضروري و در نهايت منجر به استفاده از داده هاي قديمي شود.

تصاوير زير مقدار زمان هايي که سازمان شما از دست مي دهد و همين طور کارهايي که براي جلوگيري از آن مي توانيد انجام دهيد را نشان مي دهد:

نرم افزار مديريت پروژه

اکنون مي توانيد ببينيد اگر تمامي اطلاعاتي که براي کارتان نياز داريد را به صورت متمرکز و در يک مکان داشته باشيد چقدر مي توانيد از زمانتان به صورت بهينه استفاده کنيد. اين عدد حتماً خيلي بيشتر از تصور شماست!

نرم افزار مديريت پروژه مپسان نه تنها به شما کمک مي کند اين زمان را برگردانيد و مديريت زمان پروژه را به راحتي انجام دهيد، بلکه فرآيند تصميم گيري را براي شما تسريع مي کند. زيرا شما اطلاعات درست را در زمان درست در اختيار افراد درست قرار داده ايد و مي توانيد کارتان را با سرعت بيشتري انجام دهيد.

براي مديريت زمان پروژه به روش مؤثرتر مي توانيد براي پروژه هاي خود برنامه زمانبندي تهيه کنيد. اما بهتر است ابتدا فاکتورهاي تدوين يک برنامه زمانبندي را بشناسيد و از آن ها استفاده کنيد. با اين کار از فوايد يک برنامه زمانبندي بهره مند خواهيد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید