نرم افزار مدیریت پروژه با تقویم فارسی + تخفیف ٪10 شهریور 1402!

زمانی که یک پروژه را راه ‌اندازی می‌ کنید  قطعاً به این نیاز دارید که از طریق راه‌ های سریع‌ تر و با دقت‌تر پروژه را مدیریت نمایید. چرا که نیروی انسانی نمی‌ تواند در تمامی جوانب با سرعت بالا حجم زیادی از کار را پیش ببرد و روی کار دیگران نیز مدیریت داشته باشد. در نتیجه اینجاست که هوش کامپیوتر به کمک شما می‌ آید و شما می‌ توانید از نرم‌افزار مدیریت پروژه فارسی استفاده کنید که زمان بندی هم برای شما انجام می ‌دهد. ما در این مقاله راجع به این موضوع بیشتر صحبت خواهیم کرد.

منظور از تقویم در پروژه چیست؟

زمانی که صحبت از نرم‌ افزار مدیریت پروژه با تقویم فارسی می‌‌ شود، حتماً از خودتان می‌ پرسید که چه نیازی به وجود تقویم هست. تقویم در پروژه باعث می‌ شود که شما خیلی سریع ‌تر و دقیق ‌تر بتوانید جلسات کاری، سررسید ها و نقطه عطف کار شرکت را مورد پیگیری قرار دهید. در واقع آن ها شبیه به یک یادآور برای شما عمل می‌ کنند. زمان تعطیلات، زمان جلسات، زمان‌ های پرکاری و کم کاری را به شما گزارش داده و حتی شاید نیاز باشد، شما از چند تقویم به طور همزمان برای هر کار خاص استفاده کنید.

نرم‌افزار مدیریت پروژه همراه با تقویم فارسی

اگر می‌ خواهید با یک نرم‌افزار مدیریت پروژه فارسی آشنا شوید، باید از قبل راجع به آن تحقیق کنید که ما دو مورد از بهترین‌ ها را به شما معرفی می‌ کنیم.

نرم افزار مدیریت فارسی

 نرم‌افزار به‌تایم

نرم‌ افزار به‌تایم با وجود تقویم فارسی این امکان را در اختیار شما قرار می‌ دهد که خیلی خوب بتوانید فایل‌ ها و اطلاعات را دسته‌بندی کنید و وظایف پروژه‌ های مختلف را ساماندهی کرده و هماهنگی‌ ها را انجام دهید. مهم‌ تر از همه اینکه سرعت به روز رسانی اطلاعات نیز تا حد زیادی افزایش پیدا می‌ کند. ویژگی که در مورد تقویم فارسی آن وجود دارد، این است که شما اول از همه برنامه‌ ریزی کارهایتان را داخل آن تعریف می‌ کنید.

با توجه به تجربه‌ ای که دارید، یک سررسید برای خودتان باز می‌ کنید، تاریخ شروع و پایان فعالیت را در آن مشخص کرده و خودِ تقویم، برنامه‌ ریزی‌ های بعدی را برای شما انجام می‌ دهد، فرصت زمان باقی مانده را به شما یادآور می‌ شود و می‌ گوید که در چه صورتی و طبق چه بازه زمانی، کار خود را انجام دهید.

نرم‌افزار مپ سان

یکی دیگر از نرم‌افزارهای بسیار پیشرفته‌ ای که به عنوان یکی از بهترین‌ ها در مقالات نرم‌افزار مدیریت پروژه فارسی به آن اشاره می‌ شود، همین مپسان است. مپسان امکانات و ویژگی‌ های بی‌شماری دارد، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه به صورت دورکاری یا به صورت آنلاین خیلی راحت از طریق این پروژه قابل انجام است. شما به صورت نامحدود می‌ توانید در این نرم‌افزار پروژه تعریف کنید و به صورت سالیانه دسته‌بندی را انجام دهید، فعالیت‌ ها را طبق زمانبندی خاص خودشان پیش ببرید.

همچنین خط مبنای زمانی و ریالی داشته باشید و امکانات مختلف را در آنجا بسنجید. نکته دیگری که وجود دارد، این است که شما تقویم فارسی یا تایم شیت در اختیار دارید‌ یعنی زمان صرف شده برای هر فعالیت پروژه روی تقویم و تایم شیت برای شما مشخص می‌ شود. شما از این طریق می‌ توانید سطح بهره‌ وری خودتان و پرسنل را در هر زمان و مکانی بسنجید و از دیگر امکانات این نرم‌افزار استفاده کنید تا کارتان درست‌ تر و اصولی‌ تر پیش برود.

برای تهیه این پروژه کافی است که به سایت مپسان سر بزنید، ویژگی‌های بیشتر راجع به این نوع نرم‌افزار را بخوانید و اقدام به تهیه آن بکنید. در نهایت متوجه می‌ شوید که ویژگی‌ ها و آپشن‌ های بی‌شماری که در این نرم‌افزار وجود دارد و به شما کمک می‌ کند که موفقیت پروژه خود را تضمین کنید.

کلام آخر

طبق اطلاعات ارائه شده در این مقاله ما برایتان توضیح دادیم که برای تهیه نرم‌افزار مدیریت پروژه فارسی به سراغ کدام نرم‌افزارها بروید‌. از طرفی هم در این قسمت به طور کامل بهترین‌ ها را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با اطلاعات بیشتری به سراغ تهیه آنها بروید و کارتان را سریع تر و دقیق تر راه بیندازید.

مپسان نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی و پیمانکاری خود را با قیمت استثنائی به فروش می رساند. برای تهیه نرم افزار می توانید با تماس با ما و شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید