بهترين نرم افزارهاي مديريت پروژه چه ويژگي هايي دارند؟

همان طور که مي دانيد يکي از وظايف مهم شما به عنوان يک مدير پروژه اين است که ميان دپارتمان هاي گوناگون داخل سازمانتان ارتباط برقرار کنيد. اين دپارتمان ها به منظور افزايش سرعت و مديريت سرعت بايد با يکديگر همکاري کنند. اين کار باعث مي شود اعضاي گروه بتوانند در نقش هاي پروژه دقيق تر جهت گيري کنند. در نهايت اين همکاري به پيشرفت پروژه منجر مي شود و باعث مي شود به اهداف پروژه سريع تر برسيد.

به منظور مديريت کارهاي گروهي و اجراي راحت تر پروژه ها نسل جديدي از نرم افزارها وارد بازار شده اند. اين نرم افزارها براي پاسخگويي به نيازهاي کاربران هر روز بيشتر گسترش مي يابند. بنابراين‌ پيدا کردن پلتفرم مناسب براي مشتريان که متناسب با نيازهاي پروژه آن ها باشد به کار مشکلي تبديل مي شود.

بهترين پلتفرم ها ويژگي هاي زير را دارا هستند:

  • اين امکان را فراهم مي کنند که همه گروه ها بتوانند پروژه هاي متعدد خود را در يک مکان واحد مديريت کنند.
  • امکان ايجاد داشبوردهاي سفارشي را فراهم مي کنند تا اطلاعات کليدي و متغيرها با راحتي بيشتري اندازه گيري شوند.
  • امکان همکاري قسمت هاي مختلف، فروشندگان و مشتريان را فراهم مي کنند.
  • امکان کار گروهي اعضا از هر مکاني که حضور دارند و از طريق نسخه تلفن همراه نرم افزار به صورت هم زمان و يک پارچه را فراهم مي کنند.

نرم افزار مديريت پروژه مپسان يکي از ابزارهايي است که مي تواند شما را در مديريت تيم خود ياري کند. شما با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد وظايف مربوط به پروژه هاي خود را تعريف کنيد تا هر کاربر وضعيت پيشرفت وظايف خود را ثبت کرده و از طريق کارتابل براي شما ارسال کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید