گزارش مانده حساب ها – گزارش خلاصه هزینه پروژه ها

يکي از گزارشات سهل الاستفاده در نرم افزار حسابداري پيمانکاري مپسان گزارش مانده حسابهاي يا مانده سرفصل حسابداري مي باشد اين گزارش نماي کلي از حسابها در سطح مورد نظر را به کاربر ارائه کرده و در مورد هر حساب مبالغ مانده بدهکار يا مانده بستانکار و تعداد گردش هاي ثبت شده برروي سرفصل حسابداري مورد نظر را نمايش مي دهد.

با انتخاب هر سرفصل حسابداري در نسخه وب، اندرويد و IOS نرم افزار مديريت پروژه آنلاين مپسان اين قابليت ارائه مي گردد تا کاربر مانده سرفصلهاي حسابداري زيرمجموعه مستقيم سرفصل حسابداري انتخاب شده را مشاهده نمايد.

همچنين با زدن دکمه گردش حساب، گردش هاي ثبت شده برروي سرفصل حسابداري مورد نظر يا حساب هاي زير مجموعه آن به کاربر نمايش داده مي شود لازم به ذکر است که رنگبندي زمينه اين گزارش بر اساس وضعيت اسناد حسابداري مرتبط با هر سرفصل حسابداري مي باشد که در صورت تاييد بودن تمام اسناد مرتبط با يک سرفصل حسابداري اين سطر با رنگ زمينه سبز رنگ و در صورت درحال ويرايش بودن اسناد اين سرفصل حسابداري با رنگ زمينه زرد رنگ به کاربر نمايش داده مي شود.

همچنين با استفاده از قابليت طراحي فرم هاي چاپي مي‌تواند نسبت به طراحي انواع الگو هاي مورد نياز جهت دريافت گزارشات چاپي از گردش و مانده حسابها اقدام نمود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید