لینکدین چیست؟ آموزش صفر تا صد لینکدین

آیا تا به حال در مورد لینکدین چیزی شنیده‌ اید؟ آیا فکر می‌ کنید که برای موفقیت شغلی حتماً باید از این اپلیکیشن استفاده کنید؟ خیلی از شما در مورد لینکدین اطلاعات کافی ندارید و تصمیم دارید که در این زمینه تحقیق کنید تا اگر متناسب با شغل و هدفتان باشد، بتوانید برای ارتقای کارتان از آن استفاده نمایید. ما در این مقاله تصمیم گرفتیم راجع به آموزش لینکدین صفر تا صد برایتان صحبت کنیم و اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم. پس تا انتها با ما همراه شوید.

تعریف لینکدین چیست؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی است؛ مانند تلگرام، واتساپ و غیره. بسیاری از متخصصان و مشاغل مختلف به سراغ استفاده از این شبکه اجتماعی می‌ روند. در واقع داخل آن پروفایل می‌ سازند که شبیه به یک رزومه برای آنها عمل می‌ کند. یک سری از افراد که مخاطب هستند، مهارت‌ های آنها را به تایید می‌ رسانند. اگر نیاز باشد با یکدیگر ارتباط برقرار می‌ کنند تا بتوانند ادامه همکاری داشته باشند.

 اگر شرکت داشته باشید، می‌ توانید در لینکدین صفحه یا پروفایل بسازید. با شرکای احتمالی خود ارتباط برقرار کنید، محصولات خود را به نمایش بگذارید و فرصت‌ های شغلی مناسب را برای یکدیگر به اشتراک بگذارید.

آموزش استفاده از لینکدین

خیلی از شما دوست دارید که با استفاده از این نرم‌افزار آشنا شوید. چراکه تصور می‌ کنید متناسب با کارتان است. شما باید اطلاعات کلی در مورد این اپلیکیشن داشته باشید. سپس باید آن را نصب کرده و به اجرا در بیاورید.

بدین منظور؛ ابتدا وارد اپلیکیشن شوید، داخل آن ثبت نام کنید و شروع به کار کنید. زمانی که داخل آن ثبت نام می‌ کنید، و پروفایل می‌ سازید، باید اطلاعات مربوط به حرفه خود را را نیز وارد کنید. از این طریق می‌ توانید خودتان را به دیگران بشناسانید. یعنی علایق؛ مهارت و کار را در آنجا به ثبت می‌ رسانید و تجربه‌ های شغلی خود را به دیگران اعلام می‌ کنید تا اگر کسی قصد همکاری با شما را داشت، بداند که قرار است از چه میزان مهارت شما بهره مند شود.

لینکدین

در واقع وقتی که پروفایل خود را در لینکدین می سازید، یک رزومه مجازی در اختیار دارید که می‌ توانید با متخصصان و همکاران خود ارتباط بگیرید و در نتیجه اینگونه فرصت رشد و ارتقای شغلی شما بیشتر خواهد بود.

همچنین می‌ توانید از این اپلیکیشن برای درخواست یک شغل یا ارائه یک موقعیت شغلی هم در شرکت خودتان استفاده کنید. یعنی می‌‌توانید در زمینه های مختلف کسب و کار چند حساب لینکدین داشته باشید تا جستجوی شغل را از طریق آن انجام دهید و به کار دلخواه خود دست پیدا کنید.

امنیت لینکدین

موردی که در استفاده از این نرم‌افزار باید آن را آموزش ببینید، مسئله امنیتی است. شما باید احتیاط لازم را در نظر داشته باشید. یعنی باید مطمئن باشید حین کار با این اپلیکیشن مشکل امنیتی ندارید. از طرفی می‌ توانید با حساب‌ های کاربری معتبر ارتباط بگیرید و احراز هویت آنها را مورد تایید بدانید. نکته‌ ای که باید به آن دقت کنید، این است که همه چیز داخل این سایت رایگان است. شما تحت هیچ عنوان و برای هیچ خدماتی نباید در این اپلیکیشن به کسی پول پرداخت کنید. از طرفی نباید اطلاعات حساس و مالی خود را در اختیار دیگران قرار دهید. اگر به این مورد توجه کنید، قطعاً امنیت کاری شما تا حد زیادی افزایش پیدا می‌ کند.

از طرفی باید مشخص کنید که می‌ خواهید فقط یک سری از اطلاعات شخصی محدود به دیگران نمایش داده شود. همین باعث می‌ شود که سطح امنیتتان افزایش پیدا کند. در واقع استفاده از این اپلیکیشن در کنار نرم‌ افزار مدیریت پروژه قوی مانند مپسان می‌ تواند یکی از بهترین راه‌ های پیش بردن پروژه باشد.

جمع‌ بندی

استفاده از اپلیکیشن‌ های مختلف برای ارتباطات شغلی و تعامل با همکاران می‌ تواند یک راه عالی برای رسیدن به اهدافتان در زمینه مدیریت پروژه باشد. ما لینکدین (Linkedin)را به شما معرفی کردیم که یکی از قوی‌ ترین و بهترین اپلیکیشن‌ ها در این زمینه است. وجود این اپلیکیشن می تواند تا حد زیادی باعث ارتقای کارتان و تعامل با همکارانتان شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید