نرم افزار مدیریت پروژه ها برای تیم های کوچک

نرم افزار مدیریت پروژه ها ابرازی که امروزه برای مدیریت گروه ها استفاده می شود. نرم افزار های مدیریت پروژه به تیم ها کمک می کنند که به راحتی و از راه دور بر روی یک پروژه و یا یک موضوع مشترک کار کنند؟

مدیریت در کارها و پروژه های گروهی یکی از اساسی ترین اصول می باشد. چه در گذشته که همه اعضای گروه به صورت حضوری فعالیت می کردند و یک نفر به عنوان مدیر امور را تحت نظر می‌گرفت و چه امروزه که یک تیم از راه دور بر روی یک پروژه کار می کنند.
در مورد تیم هایی که بر روی پروژه برای یک موضوع کار می کنند باید بگوییم که این تیم ها یا یک تیم بزرگ و یا تیم های کوچک هستند.

موضوعی که ما قرار است در این مقاله به آن بپردازیم این است که بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه برای گروه های کوچک چه نرم افزارهایی هستند. اگر شما نیز مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

نرم افزار مدیریت پروژه ها Asana

یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه برای گروه های کوچک نرم افزار Asana می‌باشد. گروه هایی که تا به حال از این نرم‌افزار مدیریت پروژه ها استفاده کردند جزء گروه هایی هستند. پیشرفت و ترقی بزرگی در کار خود کرده اند، چرا که یکی از بنیانگذاران این نرم افزار و مدیریت پروژه اولیه فیسبوک می‌باشد.

به شکل کلی اکثر کاربران این نرم‌افزار را دوست دارند چرا که این نرم افزار یک ابزار بصری جذاب می باشد. از بخش ها و پروژه ها برای سازماندهی کار بهره می گیرد. همچنین این نرم افزار شفاف سازی را به شکل تغییر انجام میدهد. این شفاف سازی مشخص میکند که دقیقاً چه کسی در برنامه ریزی موضوع یا پروژه شما مسئول می باشد.

 

نرم افزار مدیریت پروژه مپسان

 

این نرم افزار مدیریت پروژه از قابلیت های بسیار برخودار است. همچنین تنظیماتی دارا می باشد که شما با استفاده از آن می توانید به کارهای تیمتان سر و سامان بخشید و آنها را سازماندهی کنید.

نرم افزار Meistertask

نرم افزار مدیریت پروژه Meistertask به مانند بعضی از نرم افزارهای مدیریت پروژه دیگر، از تخت کانبان بهره می برد. همچنین این نرم افزار مدیریت پروژه ها استفاده از تابلوهای کانبان را به شکل خاصی کاربردی تر می کند.

همچنین یادداشت ها، نظرات، وظایف و حدود مقررات و موارد دیگر مانند تابلوهای کانبانی با این نرم افزار در یک مکان تنظیم می شوند. این برد پروژه انعطاف پذیر و مدیریت پروژه مبتنی بر ابر می باشد، که همسو با گردش کار شما قابلیت تنظیم شدن را دارا می باشد.
از این نرم‌افزار نیز می توانیم به عنوان یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه برای گروه های کوچک یاد کنیم.

برنامه مدیریت پروژه Trello

این نرم افزار به عنوان یکی از بهترین های این حوزه  برای گروه های کوچک در سال های گذشته تبدیل به یک راه حل محبوب برای مدیریت پروژه ها شده است.

همچنین این نرم افزار (Project management software) روی تابلوی کانبان را به منظور مدیریت کارهای در جریان به همراه آورده است. تابلو ها شامل پروژه ها و همچنین کارت های موجود در تابلو ها می باشند.

نرم افزار مدیریت پروژه

 

پس هر مجموعه و کاری از کارهای روی یک تخته گروه بندی می شوند و در نهایت با توجه به کارهایی که انجام گرفته است و کارهایی که هنوز انجام نشده اند و باید انجام شوند شما می توانید کارت ها را به نقاط گوناگون و مختلف انتقال دهید.

شما قادر هستید که جزئیات کار را اضافه کرده پرونده ها را روی کارت بارگذاری و چک لیست ها را ایجاد کنید. در بین نرم افزارهایی که برای کارهای گروهی می باشند این نرم افزار یکی از بهترین ها می باشد. که برای گروه های کوچک نیز مناسب است.

برند مپسان

یکی از نرم افزارهای مدیریت پروژه که شما می توانید چه در تیم‌های بزرگ و چه تیم های کوچک از آن استفاده کنید نرم افزار مدیریت پروژه مپسان می باشد. این نرم افزار هر آنچه که لازمه یک نرم افزار مدیریت پروژه ها است را دارد. فارسی است و تمام امکانات مورد نیاز برای یک پروژه را دارد. در این نرم افزار امکاناتی که لازم دارید را می توانید به صورت سفارشی سازی برای خود اضافه کنید.

سایر نرم افزارهای مدیریت پروژه

به جز موارد ذکر شده نرم افزارهای دیگری مانند نوشتن و Todolist نیز جز این نرم افزارها می باشند که رایگان هستند.

ما در این مقاله به بررسی بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه برای گروه های کوچک پرداختیم و امیدواریم که شما با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورده باشید. اگر به مطالعه بیشتر در مورد تفاوت های مدیریت وظیفه و مدیریت پروژه نیاز دارید بر روی لینک کلیک کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید