نرم افزار مدیریت پروژه عمرانی در سال ۲۰۲۳

 

همزمان با ظهور مستمر کسب و کارهای نوپا و کوچک در حوزه های متعدد به خصوص عمران، نرم افزار مدیریت پروژه عمرانی رونق گرفت. همچنین مزیت به کارگیری ابزار های دیجیتال، استفاده از اپلیکیشن های مرتبط با حوزه کسب و کار را بسیار محبوب کرد. مدیریت را نه تنها به عنوان یک مزیت رقابتی بلکه به عنوان یکی از جایگاه های واجب و حیاتی مطرح نموده است.

با ظهور اپلیکیشن ها در روند اجرای پروژه، افراد از نرم افزارهای مدیریت پروژه برای پیشرفت کسب و کار و پروژه های خود استفاده می کنند. در بین خیل عظیم نرم افزارهای مدیریت پروژه چند نرم افزار مدیریت پروژه به عنوان محبوب ترین نرم افزارها شناخته می شوند.

نرم افزار مدیریت پروژه عمرانی چیست؟

در این قسمت از مقاله لازم دانستیم که قبل از اینکه به معرفی نرم افزار مدیریت پروژه های عمرانی در سال ۲۰۲۳ بپردازیم. ابتدا بدانیم که نرم افزار مدیریت پروژه چیست؟

 

نرم افزار مدیریت پروژه عمرانی

 

نرم افزار مدیریت پروژه های عمرانی یک برنامه می باشد که به منظور پیشبرد فرآیندها در پروژه عمرانی، برنامه ریزی پروژه، تعریف وظایف توسط مدیر پروژه و مسئولیت های هر بخش در ساخت و ساز و پروژه های گوناگون از آن استفاده می شود. مدیران و کارفرمایان با کمک آن روند انجام پروژه را چه در بخش های بزرگ و چه بخش های کوچک رصد می کنند.

در صورت استفاده درست از این نرم افزارها در مدیریت پروژه نیز می توان از آنها به عنوان سیستم های اداری استفاده کرد. شاید به همین دلیل باشد که از نرم افزارهای مدیریت پروژه ساختمانی به عنوان یک مجموعه متنوع و گوناگون از راهکارهای کاربران و مسئولین بخش های مختلف نام برده می شود. مهمترین هدف آن تسهیل برنامه ریزی و ردیابی کردن همه عناصر پروژه در تمامی سطوح می باشد.

معرفی محبوب ترین نرم افزار مدیریت پروژه عمرانی در سال ۲۰۲۳

ترلو Trello

نرم افزار مدیریت پروژه عمرانی ترلو که در سال ۲۰۱۱ طراحی و روانه بازار شد. بخش اصلی و عمده آن مربوط به امکانات و خدمات رایگان می باشد. ترلو را می توانیم یک نرم افزار تصویری تحت نظر وب بدانیم.

نرم افزار Trello با پشتیبانی و درک زبان فارسی یک نرم افزار مدیریتی محبوب و پر استفاده می باشد. در بین ایرانیانی که به طور گسترده از آن برای پروژه های مختلف استفاده می کنند محبوبیت دارد.

کلیک آپ

این نرم افزار را نیز می توانیم به عنوان یکی دیگر از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت پروژه عمرانی به شما معرفی کنیم. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کارآمد و مدیریت منظم می باشد.

 

نرم افزار مدیریت پروژه های عمرانی فارسی

 

شما می توانید از آن برای مدیریت منظم و کارآمد فعالیت های سنگین عمرانی و همچنین فعالیت های اجرایی پروژه های ساختمانی و کارهای روزانه و یادداشت های شخصی استفاده کنید. در این نرم افزار شما قادر هستید با توجه به زمانی که در اختیار دارید برای اجرایی نمودن پروژه ها برنامه ریزی های زمانی را به درستی در نظر بگیرید.

مپسان

نرم افزار مدیریت پروژه عمرانی، فعالیت و همچنین تایم شیت تحت وب ایرانی می باشد. این برنامه فارسی که از زبان انگلیسی نیز پشتیبانی می کند، می تواند نیازهای مدیریت پروژه، وظایف و فعالیت های تیمی مختلف را برآورده کند و همچنین عملکرد شما را ارزیابی کند.

نرم افزارهای مدیریت پروژه مپسان دارای یک طراحی تمام ایرانی می باشد. کاملا متناسب با فرهنگ کاری سازمان های کشور طراحی شده است و به هیچ عنوان نمی‌توانیم آن را نسخه ایرانی شده نرم افزار های خارجی بدانیم.
شاید به دلیل ایرانی بودن، این نرم افزار را یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت پروژه در سال ۲۰۲۳ در ایران می دانند.

سایر نرم افزارهای مدیریت پروژه ساختمانی

بجز نرم افزار های ذکر شده نرم افزار های دیگری را مانند نرم افزار ماکروسافت پروجکت، PlanGrid ،Procore و تیم ورک را می توان جزء محبوب ترین نرم افزارهای در سال ۲۰۲۳ دانست و از آنها به عنوان نرم افزار مدیریت پروژه های ساختمانی استفاده کرد.

امیدوارم که با نگارش این مقاله توانسته باشیم که به درستی محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت پروژه در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید