دانلود نرم افزار مدیریت پروژه یا خرید؟

زمانی که تصمیم می‌ گیرید یک پروژه بسیار بزرگ را در دست بگیرید؛ حتماً می‌ خواهید به همه جوانب آن فکر کنید. خیلی از شما بر این عقیده هستید که اگر بخواهید کارتان را درست و بی عیب و نقص پیش ببرید، نیازمند یک سری تکنولوژی‌ ها و نرم افزارها خواهید بود که باعث شود قدرتمندتر از حالت عادی عمل کنید.

بدین منظور ما می‌ خواهیم کارتان را راحت‌ تر کنیم. یعنی در این مقاله تصمیم گرفتیم که راجع به دانلود نرم افزار مدیریت پروژه با شما صحبت کرده و بهترین مورد را معرفی کنیم. چنانچه این نرم افزارها را در اختیار داشته باشید، نه تنها کارتان خیلی سریع‌ تر پیش می‌ رود؛ بلکه دقت کار به حدی بالاست که احتمال خطا به کمترین حالت خودش می‌ رسد. همین می‌ تواند عاملی برای ارتقای کل پروژه از هر لحاظ باشد.

اهمیت نرم افزار مدیریت پروژه

اینکه ما تاکید داریم حتماً از نرم افزار مدیریت پروژه استفاده کنید، دلایل مختلفی دارد. اگر شما نرم افزار مدیریت پروژه رایگان برای شروع نداشته باشید؛ قطعاً کارتان به سختی پیش می‌ رود. این نرم افزار می‌ تواند برای کارکنان و مدیران یکی از بهترین گزینه‌ ها و تکنولوژی‌ ها باشد. شما از طریق آنها می‌ توانید به صورت اتوماتیک تجزیه تحلیل و آنالیز پروژه را انجام دهید. یعنی می‌ توانید به اهدافی که تعیین کرده‌ اید دست پیدا کنید. در نتیجه وظایف افراد مختلف هماهنگ سازی می‌ شود.

در حقیقت می توانید یک سری از وظایف را توزیع کنید، منابع را در دست بگیرید، خروجی‌ها را کنترل کنید. بر روی حجم کار مدیریت داشته باشید تا نه تنها به کسی فشار وارد نشود، بلکه همگی بتوانند در کنار یکدیگر کار تیمی و عالی داشته باشند. به خاطر همین است که توصیه می‌ کنیم حتماً دانلود نرم افزار مدیریت پروژه را انجام دهید. در غیر این صورت کارتان درست و اصولی پیش نخواهد رفت یا اینکه سرعت پیشرفتتان آنقدر پایین می‌ آید که از رقیبانتان عقب می‌ افتید.

خرید نرم افزار مدیریت پروژه

این نرم افزارها می‌ توانند در فضای کار تفاوت بسیار زیادی را ایجاد کنند. در واقع شما از طریق آنها می‌ توانید روی پروژه کنترل داشته باشید و مدیریت را به درستی انجام دهید. مخصوصاً اگر خودتان مدیر هستید، وظایف را راحت‌تر تقسیم می‌ کنید و باعث ایجاد تعادل می‌شوید. همچنین می‌ توانید روی منابع مالی کنترل داشته باشید. در نتیجه خیالتان راحت است که هزینه‌ ها هدر نمی‌رود‌.

از طرفی تقسیم کار به درستی صورت خواهد گرفت و شما می‌ توانید خیلی راحت طبق برنامه‌ ریزی پیش بروید و به پیشرفت مد نظر خود دست پیدا کنید. به خاطر همین است که توصیه می‌ کنیم نرم افزار مدیریت پروژه پولی برای پیشرفت بیشتر کارتان خریداری کنید که می‌ تواند یکی از بهترین انتخاب‌ ها باشد.

معیارهای انتخاب نرم افزار مدیریت پروژه

زمانی که می‌ خواهید نرم افزار مدیریت پروژه را انتخاب کنید؛ باید یک سری معیارها در نظر داشته باشید. معیارهایی که در ادامه به شما معرفی می‌ کنیم؛ جزو موارد مهمی هستند که باید به آنها توجه کنید تا بتوانید در انتخاب دانلود نرم افزار مدیریت پروژه به بهترین شکل ممکن کارتان را پیش ببرید:

همکاری بی ‌وقفه و مداوم

نرم افزار باید این امکان را در اختیار شما قرار بدهد که بتواند یک همکاری عالی را ایجاد کند. یعنی باید مدیریت را به گونه‌ای پیش ببرد که بین اعضای تیم و افراد ذینفع یک همکاری عالی و بدون وقفه وجود داشته باشد و آنها بتوانند با دسترسی به سیستم کار خود را پیش ببرند.

امکان ذخیره سازی و اشتراک گذاری اسناد

یکی از مواردی که به عنوان معیار می‌ توان معرفی کرد، این است که امکان ذخیره‌ سازی و اشتراک گذاری اسناد در نرم افزار وجود داشته باشد که به شدت کاربردی است و می‌ تواند نظم کار را تا حد زیادی بالا ببرد.

مدیریت هزینه

توصیه می‌ کنیم که در دانلود نرم افزار مدیریت پروژه حتماً به مبحث مدیریت هزینه‌ ها دقت کنید. شما می‌ توانید از این طریق هزینه‌ ها را تا حد زیادی پیگیری کنید و روی هزینه مازاد هم نظارت کافی را داشته باشید تا خیالتان راحت باشد بودجه مالی دچار مشکل نخواهد شد.

قابلیت گزارش گیری

یکی دیگر از موارد مهمی که حتماً باید داخل نرم افزار وجود داشت، قابلیت گزارش گیری است‌. شما باید بتوانید از روند کاری گزارش کافی داشته باشید تا مدیریت تان روی کار کارمندان افزایش پیدا کند و بتوانید برنامه‌ ریزی بعدی را انجام دهید.

استفاده آسان

از دیگر مواردی که می‌ توان به عنوان معیار دانلود نرم افزار مدیریت پروژه آن را معرفی کرد، این است که استفاده از آن کار سختی نباشد‌. زیرا هر چقدر پیچیدگی بیشتر باشد، شما بیشتر سردرگم خواهید شد. از طرفی نمی‌ توانید به خاطر همین پیچیدگی زیاد از قابلیت‌ های حداکثری آن استفاده کنید.

دانلود نرم افزار مدیریت پروژه

بررسی 10 نرم افزار برتر مدیریت پروژه

اکنون می‌ خواهیم ده مورد از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید یا دانلود آنها را دارید، کارتان راحت‌ تر باشد.

نرم افزار ترلو

این نرم افزار از سال ۲۰۱۱ به مجموعه‌ های مختلف و شرکت‌ ها ارائه شد‌. در واقع یک نرم افزار تصویری تحت وب به شمار می‌ آید که از زبان فارسی هم به طور کامل پشتیبانی می‌ کند. رابط کاربری کاملاً ساده و قابل فهم دارد و شما می‌ توانید پروژه‌ های مختلف را از طریق آن مدیریت کنید که روی موبایل و تبلت هم قابل اجرا و استفاده است.

نرم افزار بهتایم

این نرم افزارها هم می‌ توانند یکی از بهترین تایم شیت‌ ها و یا نرم افزار مدیریت پروژه تحت وب ایرانی باشند. یک نرم افزار کاملاً فارسی است که از زبان انگلیسی هم پشتیبانی می‌ کند. در واقع تمامی فعالیت‌ های مورد نیاز برای مدیریت پروژه را به درستی برایتان انجام خواهد داد‌.

نرم افزار همتیک
این نرم افزار هم می‌ تواند به صورت حرفه‌ای برای مدیریت پروژه استفاده شود. شما امکانات و آپشن‌ های مختلفی را با آن تجربه می‌ کنید. مهم‌ ترینش این است که از طریق آن می‌ توانید تقسیم بندی پروژه‌ های بزرگ را به بخش‌ های کوچکتر به انجام برسانید. یک ویژگی کاملاً کاربردی به حساب می‌ آید و نظم کار را افزایش می‌ دهد.

نرم افزار آسانا

اگر به دنبال دانلود نرم افزار مدیریت پروژه رایگان و پولی هستید، حتماً به آسانا هم توجه داشته باشید که یک نرم افزار تحت وب است.‌ نسخه معمولی و پایه آن کاملاً رایگان است اما اگر بخواهید از نسخه کلود استفاده کنید، باید به صورت ماهانه یا سالانه اشتراک بگیرید. آسانا یکی از پیشرفته‌ ترین و کار راه اندازترین نرم افزارها برای مدیریت پروژه به حساب می‌آید.

نرم افزار کلیک آپ

این نرم افزار هم برای مدیریت پروژه یکی از بهترین‌ها است. شما از طریق آن می‌ توانید فعالیت‌ های روزانه و شخصی خود را به طور کامل مدیریت کنید‌. برای هر کاری بازه زمانی در نظر می‌ گیرد تا بتوانید به آن سطح مد نظر برسید و خیالتان راحت باشد که پیشرفت لازم را داشته‌اید.

نرم افزار تسکولو

احتمالاً خیلی از افراد برای دانلود نرم افزار مدیریت پروژه تسکولو را به شما معرفی کرده‌ اند. نرم افزار تحت وب ایرانی که از طریق آن می‌ توانید سطح بهره‌ وری و فعالیت‌ های تیمی را بالا ببرید و یک محیط ساده دارد.‌ در نتیجه کار کردن با آن دچار پیچیدگیتان نخواهد کرد. زبان انگلیسی و اسپانیایی هم برای آن فعال است.

نرم افزار مایکروسافت پروجکت

این نرم افزار جز قدیمی‌ ترین‌ ها به حساب می‌ آید. از طریق آن می‌ توانید پروژه‌های مختلف را کنترل کنید. تمامی فعالیت‌ ها توسط آن مشخص و زمانبندی می‌ شوند و روند پیشرفت کار هم به طور واضح برایتان مشخص خواهد شد.

نرم افزار جیرا

این نرم افزار اپلیکیشن‌ های مختلفی داخل خودش دارد که می‌ تواند پروژه را با بهترین شکل ممکن مدیریت کند و در کل جهان هم مورد استفاده قرار می گیرد.

نرم افزار بیس کمپ

این نرم افزار یک برنامه مدیریت پروژه آنلاین به حساب می‌آید که رابط کاربری ساده و قوی دارد و برای پیشرفت پروژه تیمی بسیار عالی است‌.

نرم افزار مپ سان

اگر می‌ خواهید حداکثر امکانات را در یک نرم افزار تجربه کنید و مدیریت پروژه را به قوی‌ ترین شکل ممکن به انجام برسانید، ما نرم افزار مپسان را به شما معرفی می‌ کنیم‌. امکاناتی از جمله کنترل حضور پرسنل پروژه، سهولت در محاسبه حقوق پرسنل، تمرکز روی افزایش سطح بهره‌وری، دسترسی به آپشن‌ های مختلف در هر زمان و هر مکان، شفافیت عملکرد پرسنل شرکت، زمان صرف شده برای فعالیت هر کدام از پروژه‌ ها، گزارش کارکرد پرسنل محیط و رابط کاربری جذاب و آسان برای استفاده تفکیک فازهای پروژه، تعیین نقش‌ های پیش فرض، درج تصاویر و مستندات فعالیت‌ ها، سطح روابط بین فعالیت‌ ها فقط بخشی از آپشن‌ های این نرم افزار است. در نتیجه آن را به عنوان بهترین و کامل‌ترین نرم افزار مدیریت پروژه معرفی می‌ کنیم.

نتیجه گیری

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه برای شما قطعاً نرم افزار مپسان است که آپشن‌ های بسیار متعدد و ویژه‌ای دارد. شما می‌ توانید از داخل سایت مپسان اقدام به خرید نرم افزار مدیریت پروژه مپسان کنید. قبل از خرید می توانید برنامه را به صورت دمو، تست کنید و خیالتان راحت باشد که یک تکنولوژی کاملاً پیشرفته را در اختیار دارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید