بررسی 10 نرم افزار مدیریت پروژه های آنلاین و آفلاین

وقتی که می‌ خواهید مدیریت پروژه های آنلاین را در دست بگیرید، باید از یک سری نرم افزارها استفاده کنید. البته که خودتان می‌ توانید بدون نرم افزار هم این کار را انجام دهید اما مزیت تکنولوژی و نرم افزار این است که سرعت کارتان را بالا برده و باعث می‌ شود که بدون عیب و ایراد کارتان را پیش ببرید. همچنین دقت کار پرسنل و کارمندان ساعت زیادی بالا خواهد رفت. بدر این مقاله تصمیم گرفتیم به بررسی ۱۰ نرم افزار مدیریت پروژه های آنلاین و آفلاین بپردازیم. برای آشنایی با آنها این قسمت را از دست ندهید. 

Trello

نرم افزار ترلو یکی از بهترین گزینه‌ ها است که از سال ۲۰۱۱ روی کار آمده است. یک نرم‌ افزار تصویری تحت وب است که از زبان فارسی هم به طور کامل پشتیبانی می‌ کند. مزیت آن این است که یک محیط کاربری ساده و قابل فهم دارد. در نتیجه به عنوان بهترین های نرم افزار مدیریت پروژه معرفی می‌ شود. 

Asana

آسانا هم جزو نرم افزارهای محبوبی است که از سال ۲۰۰۸ در این دسته‌ بندی قرار گرفته است. به عنوان یکی از نرم افزارهای مهم برای پروژه‌ های تیم IT مورد استفاده قرار داده شد اما بعد از آن پروژه‌ های دیگر هم شروع به استفاده از این نرم افزار کردند. به طور خلاصه می‌ توان گفت که برای پیش بردن اهداف کسب و کار بسیار عالی است و ۵ زبان پرتغالی، آلمانی، اسپانیایی، انگلیسی و فرانسوی در آن قابل استفاده است.


Jira

جیرا هم یکی از کاربردی‌ ترین نرم افزارهایی است که اپلیکیشن‌ های کاربردی را برای مدیریت پروژه های آنلاین و آفلاین در اختیار شما قرار می‌ دهد‌. با استفاده از آن می‌ توانید اشکالات تیم برنامه نویسی و باگ‌ ها را به خوبی پیدا کنید. 

Microsoft Project
Microsoft Project

 

Microsoft Project

این مورد هم یکی دیگر از کاربردی‌وترین نرم افزارهای مدیریت پروژه به حساب می‌ آید و جزو قدیمی‌ ترین ها است. در واقع شما می‌ توانید تمام وقایع را در آن به ثبت برسانید و از لحاظ زمان بندی یکی از بهترین‌ ها برای برنامه‌ ریزی پروژه‌ ها است. 

Google Workspace

این نرم افزار هم یکی از بهترین‌ ها و قوی‌ ترین انواع تکنولوژی‌ ها برای مدیریت پروژه های آنلاین و آفلاین به حساب می‌ آید. البته شاید به اندازه موارد دیگر آپشن نداشته باشد اما می‌ تواند به خوبی نظم را در محیط کار به وجود بیاورد. 

Basecamp

این نرم افزار هم به عنوان یکی از محبوب‌ ترین برنامه‌ های آنلاین مدیریت پروژه استفاده می‌ شود. مزیت آن این است که رابط کاربری آن بسیار قوی اما ساده و قابل فهم است که باعث می‌ شود همه افراد به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. 

Monday.com

چنانچه می‌ خواهید روی کارتان مدیریت داشته و زمانبندی و برنامه‌ ریزی خوبی به انجام برسانید، حتماً از این نرم افزار استفاده کنید که کار با آن هم اصلاً سخت نیست. از طرفی هم باعث می‌ شود که رشد به شدت سریع‌ تری داشته باشید. 

ClickUp

نرم افزار کلیک آپ به عنوان نرم افزار مدیریت پروژه معرفی می‌ شود، به کارتان نظم به شدت بالایی می‌ بخشد، برای انجام فعالیت‌ های شخصی و کاری روزانه و یادداشت‌ها هم یکی از بهترین گزینه‌ ها است. 

پروژه های آنلاین و آفلاین
پروژه های آنلاین و آفلاین

 

مپسان

اگر به دنبال قوی‌ ترین و تاثیرگذارترین نرم افزار مدیریت پروژه هستید، ما مپسان را پیشنهاد می‌ کنیم که برای مدیریت پروژه های آنلاین و آفلاین بهترین گزینه است. همه خدماتی که در بالا معرفی کردیم، داخل این نوع نرم افزار وجود دارد. شما نه تنها می‌ توانید روی بودجه مالی شرکت، بلکه روی زمان بندی هم مدیریت عالی داشته باشید. از طریق این تکنولوژی می‌ توانید مستندات تصاویر را به ثبت برسانید، فعالیت‌ ها را کاملاً مدیریت کنید، میزان پیشرفت را در نظر بگیرید و سطح بهره‌ وری کارمندان و عملکرد آنها را بسنجید. در نتیجه یکی از کامل‌ ترین نرم افزارها را در اختیار دارید. 

جمع‌ بندی 

طبق اطلاعات به دست آمده در این مقاله متوجه شدید که ۱۰ مورد از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه های آنلاین و آفلاین کدام هستند. از بین آنها بهترین مورد مورد یعنی مپسان را معرفی کردیم که برای دانلود آن کافی است به سایت مپسان نت مراجعه کنید. تمامی ویژگی‌ های یک نرم افزار کاملاً پیشرفته را می‌ توانید در آن شاهد باشید که پیشرفت کارتان را تا حد زیادی افزایش می‌ دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید