بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه در سال 2022

کسب و کارهای کوچک و نوپایی که به طور مستمر در حال ایجاد شدن هستند و برای رشد و توسعه کارتان به یک کسب و کار بزرگ در میان رقبای بزرگ، نیاز به استفاده از ابزار های دیجیتالی روز دنیا مثل نرم افزار مدیریت پروژه هستند. به دلیل این میزان از اهمیت و تاثیر نرم افزارهای مدیریت پروژه در رشد و توسعه کسب و کار و مدیریت پروژه، در این مقاله قصد داریم تا بهترین نرم افزار های مدیریت پروژه در سال 2022 را خدمت شما معرفی نماییم.

نرم افزار مدیریت پروژه

این نرم افزار  به عنوان یکی از مدرن ترین روش های مدیریت پروژه، برای رسیدن به مقاصد و اهداف مورد نظر در  پروژه مورد استفاده قرار میگیرد.

کاربرد نرم افزار مدیریت پروژه

  • نرم افزار مدیریت پروژه و یا Project Management Software ، مجموعه ای از نرم افزارها را در برمی گیرد که به منظور برنامه ریزی و پیشبرد فرآیند اجرای پروژه ، اولویت بندی پروژه، مشخص کردن مسئولیت های تیم پروژه، کنترل پروژه، مدیریت ریسک پروژه، کنترل افزایش هزینه پروژه و… است.
  • با استفاده از این نرم افزار، حتی میتوانید چند پروژه را به طور همزمان و به آسانی مدیریت کنید.
  • با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه خواهید توانست تیم کاری را به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر پروژه، بهتر مدیریت کنید و کارایی و بازدهی اعضای تیم خود را بالاتر ببرید و با آموزش این نرم افزار به تیم پروژه، سریع تر به مقاصد مورد نظر دست پیدا کنید.

 

نرم افزار مدیریت پروژه

بهترین های سال 2022

در این بخش از مقاله، به شما بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه در سال 2022 را  معرفی خواهیم کرد. تا با استفاده از آن راحت تر بتوانید اهداف تعریف شده  در پروژه تان را سریع تر پیش ببرید و بتوانید با استفاده از این ابزار مدرن دیجیتال، سرآمد رقبای خود بازار شوید و بتوانید به قول معروف، سری از سرها درآورید و حرفی برای گفتن داشته باشید.

در ادامه مقاله، بهترین نرم افزارهای ایرانی و خارجی 2022 را خدمت شما معرفی خواهم کرد. این نرم افزارها عبارتند از:

نرم افزارهای خارجی مدیریت پروژه

نرم افزار اینستاگانت

یک نرم افزار آنلاین با قابلیت ترسیم گانت چارت است که دارای ویژگی هایی از قبیل تعیین ریسک و اولویت پروژه، گزینه انتخاب رنگ برای تعیین میزان پیشرفت کار بر روی نمودار پیشرفت، قابلیت تبدیل اطلاعات به فرمت های اکسل، پی دی اف و تصویری، ارزیابی میزان هزینه پروژه و مدیریت هزینه، انجام همزمان چند پروژه و… است.

نرم افزار آسانا

یکی دیگر از برترین نرم افزارها در زمینه مدیریت پروژه، آسانا است که با استفاده از آن میتوانید مدیریت منابع مورد نیاز پروژه را به راحتی انجام دهید، پروژه خود را مدیریت کنید، برنامه زمانبندی دقیق برای پروژه های خود تعریف کنید، مدیریت هزینه موثرتری داشته باشید و.. این نرم افزار همچنین قابلیت یکپارچگی با اینستاگانت را نیز دارا میباشد.

نرم افزار  اسمارت شیت

اگر به عنوان یک مدیر پروژه دلتان میخواهد که اعضای تیم پروژه تان در مورد همه مسائل با یکدیگر همفکری داشته باشند، مناسب ترین ابزار برای شما استفاده از نرم افزار اسمارت شیت است. این نرم افزار دارای امکاناتی از قبیل چیدمان صفحه گسترده، روال کار خودکار و وظایف از پیش تعریف شده است.

نرم افزارهای ایرانی برای مدیریت پروژه

نرم افزار سازمان یار

یک نرم افزار تحت وب است که بر پایه شیرپوینت و MSP ساخته شده است. شما این نرم افزار را میتوانید با ماژول های دیگری مانند تایم شیت و یا مدیریت وظایف هماهنگ کنید.

همچنین این نرم افزار امکان تعریف مواردی مانند الگوهای ساخته و مدل زمانبندی برای پروژه و همچنین داشبورد مدیریت پروژه با امکاناتی نظیر تحلیل ریسک، جریان نقدینگی و تحلیل ارزش پروژه را دارا می باشد.

نرم افزار میزیتو

نرم افزاری است که بیشتر به منظور انجام پروژه های دورکاری و یا پروژه هایی با رویکرد شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار میگیرد. با استفاده از  نرم افزار مدیریت پروژه میزیتو میتوانید به فرآیند اجرای پروژه کاری و یا سازمانی خود نظم بیشتری بدهید و برنامه ریزی بهتری انجام دهید.

همچنین با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست در لحظه با مشتریان پروژه و یا همکاران خود ارتباط برقرار نمایید، به منظور انجام گفتگو کانال و گروه تشکیل دهید، به تعداد نامحدودی تعریف پروژه داشته باشید ، به روش اسکرام وظایف کاری خود را مدیریت کنید و…

نرم افزار پی گیر

یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه در سال 2022 است که دارای قابلیت های زیادی از جمله مدیریت وظایف با زمان بندی و تعیین مسئول،  دسترسی به ساختار درختی به منظور مدیریت پروژه های فرعی درون پروژه های بزرگ، ترسیم نمودار، پشتیبانی از سیستم های مدیریت پروژه چابک ، Kanban و اسکرام و… است.

نرم افزار تسکولو

میتوان آن را در رده یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت پروژه در سال 2022 طبقه بندی کرد که قابلیت هایی ازجمله ایجاد چک لیست، برگزاری جلسات به صورت آنلاین، مجهز بودن به تحلیلگر برای ارزیابی پروژه و تهیه گزارش پیشرفت، ثبت بازه های زمانی برای وظایف اعضای تیم و… را داراست.

نرم افزار آرسس

نرم افزار مدیریتی آرسس نیز یکی از برترین نرم افزارها در زمینه مدیریت کسب و کار  و پروژه های گوناگون است. این نرم افزار دارای امکاناتی از قبیل رصد جریان نقدینگی پروژه، رسم نمودار، ایجاد چک لیست، زیرسیستم های پیشرفته به منظور مدیریت پیشرفته پروژه، امکان ثبت حضور و غیاب و ساعات کاری و… است.

نرم افزار مپسان

این نرم افزار ایرانی مدیریت پروژه، شامل چهار نرم افزار مدیریت پروژه ، نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی، نرم افزاری پیمانکاری، نرم افزار مدیریت قراردادها و پیمانکاران است که دارای قابلیت ها و ویژگی های مثبت زیادی میباشد و با استفاده از این نرم افزار، یقینا خواهید توانست به تمام اهداف خود در زمینه مدیریت پروژه دست پیدا کنید؛ از جمله قابلیت ها و ویژگی های مهم نرم افزار مدیریت پروژه مپسان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه مپسان خواهید توانست چندین پروژه را به صورت همزمان با یکدیگر مدیریت کنید.
  • با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه مپسان خواهید توانست صرف نظر از این که چه نوع پروژه ای در دست اجرا دارید، گزارش پیشرفت پروژه های خود را تهیه کرده و در کارتابل قرار دهید.
  • با استفاده از این نرم افزار همچنین خواهید توانست به طور دقیق مشخص کنید که هر کس دقیقا چه وظایفی بر عهده دارد .
  • این نرم افزار مپسان میتواند زمان آغاز پروژه و اختتام پروژه را به شما نشان دهد تا بر مبنای آن بهتر بتوانید پروژه خود را زمانبندی کرده و تا در موعد زمانی مقرر انجام دهید و یا زمان انجام پروژه های خود را کوتاه تر کنید و پروژه را در زمان خودش به پایان برسانید.
مدیریت ارتباطات با استفاده از نرم افزار مپسان

نرم افزار مپسان همچنین به صاحبان کسب و کار  این امکان را خواهد داد که اطلاعات مورد نیاز  را در زمان مورد نیاز و با اشخاص مورد نیاز به اشتراک بگذارید و این قابلیت را به شما می دهد که با استفاده از  نرم افزار بتوانید تمامی فرآیندهای اجرای پروژه و افراد تیم را مدیریت کرده و با آن ها ارتباط برقرار کنید؛ اگر شما هم به عنوان کسی که صاحب کسب و کار و یا پروژه است و بر اهمیت ارتباطات در پروژه واقف هستید، این نرم افزار میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

ویژگی نسخه موبایلی نرم افزار مپسان

نرم افزار مپسان علاوه بر نسخه ویندوز، در نسخه اندروید نیز قابل دسترسی است. با استفاده از نسخه اندرویدی و موبایلی نرم افزار، با سرعت عمل بالایی خواهید توانست بر روند اجرایی پروژه نظارت داشته باشید.

مدیریت هزینه با استفاده از نرم افزار مدیریتی مپسان

با استفاده از نرم افزار مپسان، میتوانید مدیریت هزینه بسیار کارآمدتری داشته باشید و با استفاده از نرم افزار پیمانکاری مپسان به راحتی میتوانید هزینه های پروژه و جریان نقدینگی پروژه خود را مدیریت نمایید.

سخن آخر

در این مقاله با بهترین نرم افزارهای ایرانی و خارجی مدیریت پروژه در سال 2022 آشنا شدید. نرم افزار مپسان یکی از بهترین نرم افزارهای ایرانی مدیریت پروژه جهت مدیریت ارتباطات، مدیریت هزینه، مدیریت چندین پروژه همزمان، تهیه گزارش از روند پیشرفت پروژه، تعیین وظایف تیم کاری و نظارت بر آن ها، داشتن برنامه زمانبندی دقیق با استفاده از تکنیک های مدیریت زمان و… است که میتواند میزان کارایی و بازدهی پروژه نهایی شما را یه میزان بسیار چشمگیری افزایش داد شما را به اهداف بلند مدتی که برای پروژه خود در نظر دارید، برساند.

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید