استفاده از قانون 21 روز، راز افراد موفق است!

آیا تا به حال قانون 21 روز به گوشتان خورده است؟ آیا با ویژگی های این قانون آشنا هستید؟ قانون 21 روز، به طور کلی یکی از روش های موفقیت در کسب و کار و زندگی روزمره است که در ادامه مقاله با به طور کامل با وِیژگی های آن آشنا خواهید شد. پس تا انتهای مقاله همراه بمانید.

قانون 21 روز دقیقا چیست؟

دانشمندان دریافته اند که اگر  21 روز به انجام کاری بپردازیم، انجام آن کار تبدیل به بخشی از عادات روزانه ما خواهد شد که بدون انجام دادن آن احساس می کنیم یک کار مهم را انجام نداده ایم.

به طور مثال، اگر شما قصد دارید زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و سایر زبان های زنده در جهان را فرا بگیرید، قطعا به کارگیری قانون 21 روز می تواند کمک بزرگی به شما بکند؛ زیرا آن کار را تبدیل به بخشی از عادات روزمره شما خواهد کرد، موجب غلبه شما بر سایر عادات اشتباه و بازدارنده تان خواهد شد.

چه کسی قانون 21 روز را اختراع کرد؟

قانون 21 روز  و منشا استفاده از آن تاریخچه جالبی دارد. یکی از جراحان پلاستیک به نام دکتر ماتلز متوجه شد افرادی که این عمل را انجام می دهند، 21 روز طول می کشد تا به طور مثال، با چهره جدید خود کنار بیایند و آن را به عنوان بخشی از واقعیت وجودی خود بپذیرند.

به دنبال حصول این نتیجه، دکتر مالتز بر آن شد که تحقیقات بیشتری در زمینه این موضوع انجام دهد که در نهایت موفق به انتشار کتابی موفق و پرفروش به نام psycho cybernetics” می شود.

از این قانون چه کسانی استفاده می کنند؟

تا این قسمت از مقاله با تاثیرات به کارگیری قانون 21 روز ، در به دست آوردن موفقیت های بیشتر آشنا شدید و دریافتید که تکرار عادات مثبت، چه نقش تاثیرگذاری می تواند در موفقیت و آینده مان ایفا کند.

در جواب به این سوال سوال که چه کسانی از قانون 21 روز استفاده می کنند، باید گفت که اگر شما هم می خواهید مانند افراد موفق به آرزوهایتان برسید، بهتر است از این قانون در زندگی روزمره و در کسب و کارتان استفاده کنید و به عنوان مثال، ویژگی های شخصیتی یک مدیر موفق را با استفاده از این قانون در خود تقویت کنید.

بنابراین استفاده از این قانون، محدود به یک سری افراد خاص نیست و همه افراد برای رسیدن به موفقیت روزافزون و خواسته های خود بهتر است که از این قانون نتیجه بخش و کاربردی در زندگی خود استفاده کنند.

کاربرد قانون 21 روز در زندگی روزمره

از مطالب بالا دریافتید که قانون 21 روز چه تاثیرات شگرفی می تواند در زندگی روزمره و کامیابی های آتی پیش رویتان داشته باشد. در این بخش از مقاله می خواهم به شما نمونه هایی از کاربرد قانون 21 روز روز در زندگی روزمره را به شما بگویم که قطعا در زندگی کاری تان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد:

سحر خیز باش تا کامروا شوی

سحر خیز باش تا کامروا شوی

این مثل معروف را همه شما شنیده اید که می گویند “سحر خیز باش تا کامروا شوی” و قطعا هم همین طور است و کامروا خواهید شد؛ منتها با استفاده از قانون 21 روز. به این ترتیب که با خود شرط بگذارید که 21 روز متوالی صبح ها زودتر از خواب بیدار شوید.

بعد از گذشت 21 روز و تکرار هر روزه و مستمر این کار متوجه خواهید شد که این کار تبدیل به عادت مثبت روزمره تان شده و دیگر نمی توانید آن را ترک کنید و یکی از تاثیرات مثبت آن این خواهد بود که مدیریت زمان بهتری خواهید داشت و برنامه ریزی روزانه خود برای رسیدن به یک هدف مشخص، موفق تر خواهید شد.

تنظیم زمان استفاده از فضای مجازی و  سایر وسایل صوتی تصویری

فضای مجازی

اگر فکر می کنید که بزرگترین مانع شما بر سر خواسته هایتان غرق شدن بیش از اندازه در فضای مجازی است و بر این مشکل خود واقف هستید، بهتر است از قانون 21 روز استفاده کنید.

قانون 21 روز به شما خواهد آموخت که در طی 21 روز بتوانید این عادت منفی و اغراق گونه و استفاده بیش از اندازه از فضای مجازی را که سدی بر سر راه تمایلات و خواسته ها و میل به پیشرفتتان شده اند را به راحتی از میان بردارید و به آرزوهای خود یکی پس از دیگری دست یابید، پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنید تا به قله و سر منزل مقصود برسید.

به روز باشید

با استفاده از قانون 21 روز به روز باشید

با تمرین قانون 21 روز سعی کنید که ویژگی به روز بودن را نیز بتوانید در خود تقویت کنید. برای این کار کافی است خود را در طی 21 ملزم به یادگیری نرم افزارهای جدید و به روزی مانند دو نرم افزار مدیریت پروژه و نرم افزار مدیریت پروژه ساختمانی (ویژه مهندسان عزیز)کنید تا به روز بودن و یادگیری مهارت های جدید و مورد نیاز  این دوران، کامیابی های بیشتری را مسائل مختلف من جمله کسب و کار و… کسب کنید.

افراد موفقی که از این قانون استفاده کرده اند:

  • برایان تریسی
  • آنتونی رابینز

سخن آخر

در این مقاله با قانون 21 روز و یکی از رازهای افراد موفق آشنا شدید. دریافتید که افراد موفقی که امروزه شهرت زیادی هم کسب کرده اند، موفقیت های خود را مدیون استفاده از قانون 21 روز هستند و رضایت بیشتری از خود و زندگی شان دارند.

شما هم با به کارگیری قانون 21 روز بهتر خواهید توانست به آرزوی دور و درازی که در خیالات خود ترسیم کرده اید دست یابید. در آینده از زمان حالتان راضی و خشنود باشید. استفاده از قانون 21 روز، راز افراد موفق است!

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

پیام بگذارید